ඔයාගෙ බ්‍රෑන්ඩ් එක තාම පටන් ගත්ත තැනමද?

ඕනම කෙනෙක්ට බිස්නස් එකක් ගොඩනගන්න පුලුවන්.

 හැබැයි ඒ බිස්නස් එක බ්‍රෑන්ඩ් එකක් කරන්නෙ කොහොමද කියන එක ගොඩක් අය දන්නේ නෑ. ඒක තමයි ලොකුම චැලේන්ජ් එක.

බිස්නස් දහස් ගණනක් අතරෙ ඔයාගෙ ව්‍යාපාරය බ්‍රෑන්ඩ් එකක් කරන්නෙ කොහොමද කියල දැනගන්න කැමතිද?

“බ්‍රෑන්ඩ් එකක් හැදුව කිව්වම කෙනෙක් හිතන්නෙ ලස්සන ලෝගො එකක් ඩිසයින් කරාම, ලස්සන පැකේජින් එකක් ඩිසයින් කරාම, ෆේස්බුක් කැම්පේන් එකකට තීම් එකක් බිල්ඩ් කරගත්තම ඒක තමයි බ්‍රෑන්ඩින් කියල. ඒත් ඇත්තටම බ්‍රෑන්ඩින් කියන්නෙ ඒක නෙවෙයි. ඒ අපි අපි ගැන, අපේ බිස්නස් එක ගැන අපි හිතන දේ. ඒත් ඇත්තටම බ්‍රෑන්ඩ් එකක් කියන්නෙ ඔයා කියන දේ සහ ඔයාගෙ පාරිභෝගිකයා හිතන දේ අතර තියෙන විශ්වාසය මත ගොඩනැගුන චාරිකාව”

මෙහෙම කියන්නෙ ලංකාවෙ දැනට ඉන්න දක්ශම, බ්‍රැන්ඩින් ගැන හොඳටම දන්න Branding කප්පිත්තෙක්.

වෙන කවුරුවත් නෙවෙයි, චන්දනාලේප ආයතනයේ හිටපු CEO. ඒ වගේම Nature’s Secrets සන්නාමයේ  රටවල් ගණනාවක Marketing Head විදියට කටයුතු කල, ලංකාවේ ප්‍රමුඛ පෙළේ Brands තුනක්, අදාල Category එකේ Market Leader බවට පත් කළ, Branding Expert කෙනෙක්, Corporate Trainer කෙනෙක් වගේම Life Coach කෙනෙක් වන Dr. Philip Nehri Mullegama.

ලංකාවෙ මිනිස්සු උත්සහ කරනවා ප්‍රඩක්ට් එකක් බ්‍රෑන්ඩ් එකක් කරන්න. ඒත් ඇත්තටම ප්‍රඩක්ට් එකක් බ්‍රෑන්ඩ් එකක් කරන්න යන ගමනෙදි ප්‍රධාන වශයෙන්ම බලපාන ප්‍රශ්න මොනවද කියල අපි දැනගන්න ඕන. ඉතින් ඒ ප්‍රශ්නයට Dr. Philip දුන්නෙ මෙන්න මේ වගේ උත්තරයක්.

“ෆේස්බුක් එකේ බැලුවොත් අපිට දකින්න ලැබෙනව එක එක විදියෙ වෙළඳ සන්නාම. ගොඩක් අය හිතන්නෙ බ්‍රෑන්ඩ් එකක් කියන්නෙ බ්‍රෑන්ඩ් ලෝගෝ එකක්, ලස්සන පැකේජින් හෝ කැම්පේන් එකක් කියල. ලංකාවෙ ගොඩක් බ්‍රෑන්ඩ් ෆේල් වෙන්න හේතුව වෙලා තියෙන්නෙ වෙළඳ සන්නාම බිහිකරුවන් හිතන දේ වැරදි නිසා. ඇත්තටම බ්‍රෑන්ඩ් එකක් කියන්නෙ විශ්වාසය මත පදනම් වුන චාරිකාවක්. හරියට විවාහය වගේ. බඳින්න කළින් දෙන පොරොන්දු බැන්දට පස්සෙ ඉශ්ට වෙන්නෙ නැත්තම් ඒ විවාහය ෆේල් නේ. ඒ වගේම තමයි බ්‍රෑන්ඩිනුත්. නිෂ්පාදනයක් විකුණද්දි දෙන පොරොන්දු ඒ නිෂ්පාදනය භාවිතා කරද්දි ඉශ්ට වෙන්නෙ නැත්තම් ඒ කියන්නෙ ඒ බ්‍රෑන්ඩ් එක ෆේල්.

බ්‍රෑන්ඩ් එකක් කියන්නෙ තමන් පාරිභෝගිකයට දෙන පොරොන්දුවයි පාරිභෝගිකයා ඒ පොරොන්දුව හදවතේ තැන්පත් කරගන්න තැනයි වෙනකම් යන දැවැන්ත චාරිකාවක්. මේක කරගන්න බැරිනම් ලෝගෝ එක කොච්චර ලස්සන වුණත්, කොච්චර හොඳ කැම්පේන් අයිඩියාස් තිබුණත් වැඩක් නැහැ”

Brand Promise එකයි Brand Delivery එකයි අතර තියෙන චාරිකාව බ්‍රෑන්ඩ් එකක් හදද්දි වැදගත් වෙන්නෙ අන්න ඒ නිසාමයි. Brand Promise එක සහ

Share this post: