ඔයා ඔයාගෙ බිස්නස් එකටත් Digital Marketing කරනවද?

හැබැයි “Digital Marketing කියල දෙයක් නෑ. ඒක බොරුවක්”

කියල කවුරුහරි කිව්වොත් පොඩ්ඩක් හිතට අවුල් නේද? ඒ වුණාට ඇත්තටම Digital Marketing කියල දෙයක් නෑ කියල පිළිගන්න ඔයා කැමතිද?

“Digital Marketing කියල දෙයක් මේ ලෝකෙ නෑ. ඒක තමයි පළවෙනිම කාරණාව. හැමෝම කතා කරනවනෙ Digital Marketing කියල. ඇත්තටම තියෙන්නෙ Digital Marketing නෙවෙයි Marketing in Digital Era තමයි තියෙන්නෙ. එහෙම නැත්තම් අපේ ප්‍රඩක්ට්ස් වලට අවෙයානස් ක්‍රියේට් කරන්න, ප්‍රඩක්ට්ස් විකුනගන්න Technology එක භාවිතා කිරීමක් තමයි වෙන්නෙ”

මෙහෙම කියන්නෙ වෙන කවුරුවත් නෙවෙයි, දැනට ලංකාව වගේම වෙනත් රටවල්වලත් ජනප්‍රිය Tech Companies වල Growth Marketing Position එකක් දරන වගේම ඒ වැඩේ හරියටම කරන Digital Marketing වැඩ්ඩෙක්.

ඒ අධීෂ ධර්මකීර්ති.

ඉතින් අධීෂගෙන් අපි අහපු පලවෙනි ප්‍රශ්නෙ වුණේ ඇත්තටම මේ Digital Marketing කියන දේ අපි පටන් ගන්නෙ කොහෙන්ද කියන එක.

“ඇත්තටම ඒක ගොඩක් හොඳ, කාලීන මාතෘකාවක් වගේම ප්‍රශ්නයක්නෙ. කොහෙන්ද සහ කොහොමද අපි මේ Digital Marketing කියන දේ පටන් ගන්න ඕන කියන එක. අපි මුලින්ම බලන්න ඕන දේ තමයි කොහොමද අපි මේක Market කරන්නෙ කියන දේ නෙ. දැන් මේ Marketing කියන දේ ගත්තම CIM Definition එක තියෙනවනෙ, Identification, Anticipation, Satisfaction of Customer Requirement Profitably කියන එක. සරලවම ගත්තොත් මෙතනදි අපිට තේරෙනව මේක හැදිල තියෙන්නෙ Customer වටේට. Customer ගෙ Requirement එක වටේට කියන එක. එතකොට අනිත් අවස්තාවලදි වගේම Digital Marketing  වලදිත් අපි මේ වැඩේ පටන් ගන්න ඕන එතනින්.

Customer ව අඳුරගන්න තැනින්. Customer කියන්නෙ මොන වගේ කෙනෙක්ද, එයා බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ මොන වගේ දෙයක්ද කියන තැනින් තමයි මේ ගමන අපි හරියටම පටන් ගන්න ඕන. Customer කවුද? එයා කැමති දේවල් මොනවද? එයා Interest මොනවගේ දේවල් වලටද? එයා භාවිතා කරන Channels මොනවද කියන හැමදේම ගැන Clear අදහසක් අපිට තියෙන්න ඕන”

දැන් මෙහෙම Customer ව තේරුම්ගන්න ඕන, අඳුරගන්න ඕන කියල කිව්වට ඇත්තටම බිස්නස් එකක් කරන, බ්‍රෑන්ඩ් එකක් හැන්ඩ්ල් කරන කෙනෙක්ට තියෙන්න පුලුවන් ප්‍රශ්නයක් තමයි “ඇත්තටම මම Customer ගැන මොනවද දැනගන්න ඕන?” කියන එක. ඒ නිසාම තමයි අපි ඒ ප්‍රශ්නෙත් අධීෂට යොමු කරේ.

“දැන් අපි sell කරන්නෙ නිශ්පාදනයක්නෙ. එතකොට අපි බලන්න ඕන අපි මේ විකුණන්න හදන ප්‍රඩක්ට් එක Customer ගෙ ජීවිතය ඇතුලෙ කොතනද තියෙන්නෙ කොහොමද Position වෙන්නෙ කියන එක වගේම Customer ඒ ප්‍රඩක්ට් එක යූස් කරන්නෙ කොතනදිද, එයා ඒක කොහෙද හොයන්නෙ සහ කොහොමද හොයන්නෙ කියන එක ගැන අපිට Clear Idea එකක් තියෙන්නම ඕන.

ඒ විතරක් මදි. Profitably කියන කාරණාව තමයි අපේ බිස්නස් එකේ ඔබ්ජෙක්ටිව් එක වෙන්නෙ. ඒක Brand Awareness, Profit Motive, Transactions ඕන දෙයක් වෙන්න පුලුවන්. හැබැයි Objectives හරිම

Share this post: