වතුර බෝතලයක් අපි කඩයකට ගිහින් මිලට ගත්තත් ඒක ඒ තරම් ලොකු මිලක් වෙන්නේ නැහැ. ඉතින් අපි දවස ගාණෙ පාවිච්චි කරන වතුර විකුණලා මනුස්සයෙක් මිලියනපතියෙක් වුණා කිව්වම ඔයාට ඒක විශ්වාස කරන්න අමාරු ඇති. ඒත් Mike Cessario කියන පුද්ගලයා ඒ දේ කළා. ඔහු හැමෝම දන්න, දවස ගාණෙ හැමෝටම ඕන වෙන, වතුර කියන දේ Brand එකක් බවට පත් කළා. Liquid Death තමයි ඔහුගේ බ්‍රෑන්ඩ් එක වුණේ.

ඔයා ව්‍යවසායකයෙක්, ව්‍යාපාරිකයෙක් හෝ අලුතෙන් ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කරන්න ඉන්න කෙනෙක් නම් ඔයාව මිලියනපතියෙක් කරන Brand එකක් හදන්නේ කොහොමද කියන එක ගැන වෙනස් විදියට හිතන්න මේ ලිපිය ඔයාට වැදගත් වෙනවා.

ඇත්තටම Mike විකිණුවේ වතුර ද?

වතුර නිෂ්පාදනයක් විදියට අපිට වෙළඳ පොළේ බහුලවම දකින්න ලැබෙන්නේ බෝතල් කළ පානීය ජලය විදියට. විවිධ සන්නාම ඔස්සේ විවිධ හැඩයන්ගෙන් සහ අමුද්‍රව්‍යයන්ගෙන් නිම වුණ බෝතල්වල ඇසුරුම් කරලා තිබුණත් නිෂ්පාදනයක් විදියට ගත්තම ඒ හැම එකක්ම වතුර බෝතලයක්. වීදුරු බෝතලයක තිබුණත්, ප්ලාස්ටික් බෝතලයක තිබුණත් ඒ හැම වතුර බෝතලයක්ම පාරිභෝගිකයාට අලෙවි කරන්නේ තිබහට බොන්න වතුර විතරයි. බෝතලයේ නම වෙනස් වුණත් මිල ගණන් ලොකු වෙනසක් නැත්තේ ඒ නිසයි.

ඒත් මේ මයික් කියන පුද්ගලයා නිකන්ම නිකන් වතුර ටිකක් බෝතල් කරලා විකිණුවේ නැහැ. ඔහු විකිණුවේ වතුර විකිණුවේ වතුර කෑන් එකක් විදියට. ඒකත් සාමාන්‍ය වතුර එකක් විකුණන ආකල්පයකින් නෙමෙයි. ඔහු ඇත්තටම වතුර කියලා විකිණුවේ වතුර ගැන ආකල්පයක් (attitude), වෙනස්ම හැඟීමක්, වෙනස්ම Vibe එකක්.

දැන් ඔයාට මේ වතුර කෑන් එක ගැන පොඩි අදහසක් තියෙනවා. මයික්ගේ මේ වතුර කෑන් එකේ කතාව තුළින් Brand එකක් ගොඩනැගීම (Brand Building) ගැන වටිනා පාඩමක් ඔයාට ඉගෙන ගන්න පුළුවන්. බ්‍රෑන්ඩ් එකක් ගොඩනගන්න ඔහු පාවිච්චි කළ උපක්‍රම ගැන දැනගන්න කලින් මුලින්ම අපි බලමු කොහොමද මේ වගේ අදහසක් ඔහුට ආවේ කියන එක ගැන.

මිලියනපති අදහසට පාර කැපූ සංගීත සැණකෙළිය

මයික් කියන්නේ හරිම නිර්මාණශීලී පුද්ගලයෙක්. ඔහු වෙළඳ දැන්වීම් නිර්මාණකරණයට විවිධ අන්දමින් දායක වුණ පුද්ගලයෙක්. ඔහු Advertising Agencyවල Art Director, Creative Director වගේ වෘත්තින්වල තමයි නිරත වුණේ.

එක්තරා අවස්ථාවක Protein Shake එකක් ප්‍රවර්ධනය කරන්න මයික්ට පැවරුණා. ඔහු ඒ සඳහා වැඩ කරද්දි ඔහුට හිතුණා අනිත් අයගේ නිෂ්පාදන ප්‍රවර්ධනය කරන එකේ තමන්ගෙම නිෂ්පාදනයක් හදලා තමන්ගෙම බ්‍රෑන්ඩ් එකක් වෙළඳ පොළට නිකුත් කරන්න පුළුවන් නේද කියලා. මොකද ඔහු මේ කළ කැම්පේන් එක පවා Viral වුණ එකක්. ඉතින් මේ අදහස් පාවිච්චි කරලා තමන්ගෙම බ්‍රෑන්ඩ් එකක් හදන එක හොඳයි කියන අදහසක් ඔහුගේ හිතට ඒ මොහොතේ ආවා.

ඔයාට වුණත් අදහසක් ආවට ඒක එක පාර ක්‍රියාත්මක කරන්න පෙලඹෙනවා අඩුයිනේ. ඒ වගේ මයික් තමන්ගේ අදහස ඒ මොහොතෙම ක්‍රියාත්මක කළේ නැහැ. මේ අතරතුර 2009 අවුරුද්දෙදි Music Festival එකක වේදිකාවේ පසුපස වැඩ කටයුතු කරන්න අවස්ථාවක් මයික්ට ලැබුණා.

ඒ අවස්ථාවෙ ඔහු දැක්කා මේ සැණකෙළියට අනුග්‍රාහකත්වය (Sponsorship) සපයලා තිබුණේ Monster Energy කියන ශක්තිජනක පානය අලෙවි කරන ආයතනයෙන් කියලා. වේදිකාවෙ පසුපස රාජකාරි කරන සියලු දෙනාටත් මේ ශක්තිජනක පානය බොන්න දීලා

Share this post: