ඔයාගේ ව්‍යාපාරය කැපී පෙනෙන විදියේ දියුණුවක් කරා ගෙන යන්න, ඔයාගේ Brand එක පාරිභෝගිකයෝ අතරේ අද්විතීය එකක් බවට පත් කරන්න දම් පාට එළදෙනකගෙන් ඔයාට පාඩමක් ඉගෙන ගන්න තියෙනවා කිව්වොත් විශ්වාස කරනවා ද? ඒක හරි විකාර කතාවක් වගේ ඔයාට හිතෙයි. හිතලා බලන්න ඔයා කොහේ හරි යන වෙලාවක පාරෙ අයිනක හරි තණකොළ පිට්ටනියක හරි දම් පාට එළදෙනක් ඉන්නවා ඔයාට දකින්න ලැබුණා කියලා. ඔයාට පුදුම හිතිලා ඔයා ආයිත් ඒ දිහා බලනවා නේද? ෆෝන් එක අරගෙන ෆොටෝ එකක්, වීඩියෝ එකක් එහෙමත් ගනීවි නේද? ඒ විතරක් නෙමෙයි ඔයා ඒක දන්න අය එක්ක හරි සෝෂල් මීඩියාවල හරි ශෙයා කරගනීවි.

මේ කතාව කිව්වේ අද ඔයාට Loku Business බ්ලොග් එකෙන් කියලා දෙන්න යන මිල අධික අලෙවිකරණ රහස ගැන ප්‍රවේශයක් ගන්න. අලෙවිකරණ විශේෂඥයෙකු (Marketing Expert) කෙනෙක් වගේම ව්‍යවසායකයෙක්, රචකයෙක් වුණ Seth Godin විසින් රචිත Purple Cow “Transform your business by being remarkable” කියන පොත ඇසුරෙන් තමයි මේ ලිපිය සකස් වෙලා තියෙන්නේ. ඔයාගේ Business එකේ කැපී පෙනෙන වෙනසක්, පරිවර්තනයක් කරමින්, ඔයාගේ නිෂ්පාදනයේ/ සේවාවේ අලෙවිය වැඩි කරගන්න හැටි මේ පොතේ සඳහන් වෙනවා.

ඔයා අහලා ඇති කතාවක් Normal is boring කියලා. ඒ කියන්නේ හරියට හැමදාම දකින කුකුලාගේ කරමලේ සුදුයි වගේ දෙයක්. විශේෂත්වයක් තිබුණොත් විතරයි Brand එකක් වුණත් මිනිස්සු අතරට යන්නේ. ඒක අනිත් හැමදෙයක්ම වගේ සාමාන්‍ය දෙයක් නම් ඒ වෙත ලැබෙන අවධානය අඩුයි. එතකොට ඔයාගේ ව්‍යාපාරය, Brand එක මේ ලිපියේ මුලින්ම කිව්ව දම් පාට එළදෙන වගේ කරගන්නයි ඔයා උත්සහ ගන්න ඕන. දම් පාට එළදෙනක් කියන්නේ අනිත් එළදෙනුන්ට වඩා විශේෂ සතෙක්. මොකද අපි සාමාන්‍යයෙන් දකින එළදෙනුන් දම් පාට නැහැ. ඒ නිසා ඔයාගේ brand එක, service එක මේ දම් පාට එළදෙන වගේ වෙනස්, unique දෙයක් වුණොත් තමයි ඒක පාරිභෝගිකයෝ අතරට ගෙනියන්නත්, වෙළඳ පොළේ ඔයාගේ brand එකට විශේෂ තැනක් හදාගන්නත් පුළුවන් වෙන්නේ.

වෙළඳ දැන්වීම්වලට තැනක් නැද්ද?

අපි YouTube එකේ බැලුවත්, Facebook, Instagram මේ මොන Platform එකේ බැලුවත් වෙළඳ දැන්වීම් ඕන තරම් අපිට දකින්න ලැබෙනවා. ඒ විතරක් නෙමෙයි, පත්තරයක් බැලුවත්, රූපවාහිනිය බැලුවත්, ගුවන්විදුලියට සවන් දුන්නත් හැම තැනම වෙළඳ දැන්වීම් අහන්න දකින්න ලැබෙනවා. ඒත් අපිට ඒ හැම එකක්ම මතක තියෙන්නේ නැහැ.

ඔයා ව්‍යාපාරිකයෙක් විදියට ඔයාගේ නිෂ්පාදන/ සේවා ගැන වෙළඳ දැන්වීම් මොන තරම් දැම්මත් සමහරවිට ඔයා බලාපොරොත්තු වුණ ප්‍රතිඵලය ඔයාට ලැබිලා නැතුව ඇති. ඔයාට සමහර වෙලාවට හිතෙනවා ඇති මෙහෙම ඇඩ් දාලා වැඩක් නෑ මොකක්ද මේකට කරන්න ඕන කියලා. ඇත්තටම හේතුව වෙළඳ දැන්වීම් මිනිස්සු නොබලනවා නෙමෙයි, ඔවුන්ට මතකයේ රැඳෙන විදියේ වෙළඳ දැන්වීම් ඔයා නිර්මාණය කරලා නැහැ.

මේ පොත රචනා කළ Seth Godin පුද්ගල කණ්ඩායමක් යොදාගෙන පර්යේෂණයක් කරලා තියෙනවා වෙළඳ දැන්වීම් සම්බන්ධයෙන්. වෙළඳ දැන්වීම් රැසක් තියෙන පත්තර පිටුවක් දීලා ඔහු අර පුද්ගලයන්ට ඒක බලන්න අවස්ථාව දීලා තියෙනවා. ඉන්පස්සේ ඔහු ඒ පුද්ගලයන්ගෙන් අහලා තියෙනවා ඒ පත්තර පිටුවේ තිබුණ දැන්වීම්වලින් තමන්ට මතක වෙළඳ දැන්වීම් දෙකක් කියන්න කියලා. ඔවුන්ගෙන් 10%කටවත් වෙළඳ දැන්වීම් දෙකක් මතක තියාගන්න බැරිවෙලා තියෙනවා.

මේකට හේතුව තමයි හැමෝම වෙළඳ දැන්වීම් නිර්මාණය කරන්නේ එකම රාමුවකට කොටුවෙලා. නිර්මාණශීලී නැහැ. ඉතින් ඒක

Share this post: